Friday 8 April 2011

Final week :)

Aduyai !exam da dekat da ny ..pejam celik,pejam celik da dekat da final kn !stdy ntah pape jerk ..hopely ape yg aku blajar slame ny masuk r dlm pale otak ..assgnment melambak2,carry mark kalu xgempak xtaw ah nk ckp pe kn ..fuhh !menggelabah gak aku ny..sabor je larh !hehe :) byk gak ah subjek yg mmbunuh ..especially F.M atau name saintifiknye Financial Management ..name subjek pon da taw dye mmg pakar mmbunuh. bleyh ketumbuhan otak woo hafal formula2 dye ..ssshhh !aku nk jampi jap subjek ny !"fuhhh3 !hey mambang FM,mambang formula, berdampinglah dengan diriku ,moge aku lulus dengan cemerlang subjek ny..hehe :) target sem ny nk baek pnye result ..mudah-mudahan masyuk ah pointer aku sem ny ..restuilah doa hambamu ini ya ALLAH ..amin :D

No comments:

Post a Comment