Friday 15 April 2011

sebe salah kowt ..

Ponn !ponn ! ponn !haha :) ke tepi,ke tepi !aku nk menaip nukilan yg indah ny :) huhu ..entry kali ny aku nk cite pasal sifat semulajadi manusia iaitu alpa dan lalai ..aduyai !nasib aku pada hari nie xbpe nk luck kowt ..ase sebe salah sgt2 pada si dye yg tersyg taw  !hurmm !nasib badan ..sabor je lah ... cm ny citenye,actually nk djadikan al kisahnye.. arinie aku balik umah taw !da lame xbalik kn ..nk gak mghirup udara nyaman d rumah ..a lot of rndu pd parents taw !haha :) plg rndu kt masakan mak larh ..dapat balik,confrm aku gemuk !haha :) haishh !da lari topik da ny,oke2 !aku smbung blik ek ,,sory u olls .okeyh,awex aku NUR SYAQIRAH n dye pnye teman baik EZZATY ESA teman aku balik ..pegy bapak pnye awal,tup2 nk bli tiket petang,akak kaunter 2 kate abis ..terpkse ah bli kul 9.45 .nk tggu bosan,baek g Times Square dlu..hehe ..pegy lah kami ke times square then bli belah larh awex aku n kawan dye 2 ..diowank bli baju,sepasg pulak 2 ..aku yg swuh beli,sbb si dye ny jarg sgt bershopping ..hehe ..lepas da beli 2,aku pon pegang ah dye pnye beg plastik yg berisi baju 2..tetibe rase nk terkucil kn,aku pon p ah masuk toilet .sedar2 sekali tertggal ah kn dlm toilet,da smpai kl sentral bru perasan..memg aku jad kusut gle ah kn  ..haha :) kesian sgt2 kowt !sebe salah xyah nk ckp ah kn .tgok mke dye pon aku taw dye terkilan..sory taw dear ..nty kite g shopping balik eyh baju 2 ..kite beli bru pnye taw !hahaha :) nk x? nk x?hehe :) oke ah,nk gerak balik kampung dulu !PERAK !!! tggu kepulanganku ..chowz :)

No comments:

Post a Comment