Tuesday 12 April 2011

Suratan atau Kebetulan ?

Aishh !agak bosan kowt malam ny..cm xde bnde jek nk buat ..melayan blog ny besh jugak kn ..kn3 ?hahaha ..almklum larh,bru bt kn,ade jek bnde nk buat ..tgh gile blog agy kowt,kalu da bosan nty mule r bersawang sane sni,nk mgemas pon pyah taw ..hehe :P entry kali ny aku nk cite pasal suratan yang da dtkdirkan ..aiceehh !bnyik cm sedeyh jek kn ..xde pe larh,aku cool jerk,dun wory ye all my followers !hahaha :) emm,biase ah kn dugaan ny kdg2 dtg tnpe kite duga ...kdg2 2 tetibe jerk ade dugaan,dtg da r x d'undg kn,apatah lagy bg salam ..haha ..sedeyh gak kowt nk lalui suratan yg ditakdirkan,ase berat jerk ..fkiran pon asik pk yg bukan2 jerk,menerjah entah kmane,kdg2 jady xmnntu kowt ..susah nk trime hakikat yg tgh dhadapi ..sumenye jady xmnntu kn ..maybe kalu aku kt tempat someone ny pon aku ase cm 2 gak kowt ..siesly,aku ase kesian sgt2 .nk bntu pon xleyh..xtaw nk nasihat cm ne ..aku ny bukannye pkar kaunseling pon kn ..tp kow kne tabah gak kawan,biaselah  2,mayb yg maha ESA nk mguji kow kowt ..sabar jek larh ek,byk kn bertawakal,redo dengan ape ujian yg dihadapi dan sntiase berfikiran positif terhadap ape yg berlaku dan ade hikmah disebalik semua ny ..insyaALLAH..wahhh3!sgguh tragis ayat aku menasihat org kn ..haha :) cool down n be yourself .. u must strong dude ..oke ?

No comments:

Post a Comment