Tuesday 19 April 2011

N to the A to the S to the Y to the I to the D -NASYID

Bez of the bez nasyid yang aku pernah alami !sgt2 teruja kowt ..hahaha ..Fun,kelakar,tahan malu,kne gelak !hahaha ..mmg mcm2 ah ..bala-bala ! caisshh !!mmg segan gle ah kn perform competition nasyid tadi .hehe :) pengalaman sume 2 kn kawan-2 ..da larh first time aku buat bnde gile ny ..cm ny ah jadinye ..da mcm owg xbtol da atas pentas tadi ..competition nasyid ny diadakan sempena Minggu Inspirasi Budaya yang diadakan di maktab aku !biase ah kn kt mane2 institusi,asal bdak konvo jerk,msty ade mcm2 aktiviti kn ..aku bersama rakan-rakan aku yg lain da sepakat nk masuk nasyid !saje nk myumbgkan suare yg sumbg ny !nk kasi petir ribut satu P.J ny ..haha :) ala-2 retro kowt pakaian kitowank time persembahan ..agogo ah katekn,standar ah 2 ! mmg kitowank ny pencipta sejarah larh,bak kate juri nasyid,"saye xpernah tengok nasyid yg ade dikir sepanjang sye mngendalikan pertndingan nasyid ny"hahaha !sgguh menjengkelkan kowt !huhu ..pape pon,congrate larh kepade ahli nasyid yang terdiri drpd aku,faiz,barack,sab,syafiq,chu,auzi n panjang kerane telah memberikan komitmen swaktu latihan diadekan dan berjaye membuatkan para penonton teruja dengan kite pnye performance !hahahaa :)

No comments:

Post a Comment